לשיחה עם נציג
תפריט

 

פרויקט הרכבת הקלה, הינו פרויקט התשתיות הגדול ביותר בארץ. הקו האדום אשר יהווה את "עמוד השדרה" של מערכת המתע"ן (מערכת תחבורה עתירת

נוסעים), יחל מהתחנה המרכזית בפתח-תקווה ויסתיים בדרום העיר בת-ים. אורך הקו 24 ק"מ, מהם 12 ק"מ במנהרה שתיחפר מתחת לפני הקרקע.
הקו האדום יכלול 34 תחנות, 24 מתוכן במפלס הקרקע ו- 10 תת-קרקעיות.

מיקום: מטרופולין תל אביב

האתגר בפרויקט

איטום התחנות התת קרקעיות בקו האדום מפני מים וגזי קרקע.

הפתרון  מפרט האיטום מגדיר את יריעת איטום HDPE MPH 3040 – לאיטום הדוברות(רצפת המנהרה) וקירות המנהרות. היריעה משמשת לאיטום חלקי מבנה תת קרקעיים, מבטיחה הדבקות של 100% לשטח פני הבטון, היריעה עמידה בפני כימיקלים, איטום כנגד חדירת גזים, פגיעות מכניות ולכלוך. ליריעה ניסיון של שנים רבות באיטום מסוג זה בכלל ואיטום של עשרות אלפי ק"מ במנהרות מכל העולם.

צינורות הזרקה נשתלו בהפסקות היציקה בין רצפה וקירות המנהרות להבטחת טיפול מהיר ויעיל במקרה של חדירת מים מהתפרים.
בהפסקות היציקה בין הרצפות ובתפרים בקירות הונחו עצרי מים PVC – למניעת חלחול מים.
יריעת HDPE MPH 3040 , עצרי המים וצינורות ההזרקה משווקים ע"י א.צ. שמלווה את הפרויקט באופן רציף ויומיומי.