לשיחה עם נציג
תפריט

עיקר פועלה של חברת KERAKOLL, המהות שלה אם תרצו, הינה בניה ירוקה וברת קיימא. הטכנולוגיות בהם היא משתמשת, המוצרים אותן היא מפתחת ותהליכי הייצור שהיא מפעילה מכוונים כולם למטרה של בניית מבנים ברי קיימא אשר אינם מזהמים את הסביבה ובריאים לבני האדם. הרצון ליצור מקומות בריאים ונעימים למחיה ולמגורים מכוון אותה והיא מיישמת את עקרונות הבניה הירוקה עד לפרט הכי קטן – פנים ארגונית וחוץ ארגונית.

 

מדוע לחברת KERAKOLL יש דירוג משלהם?

 

הדירוג של הבניה הירוקה נוצר כדי להקנות לענף הבניה את אמת המידה החדשה לתכנון ובניה של מבנים ידידותיים לסביבה. מבנים אלו נבנים תוך שימת דגש על שימוש במערכות החוסכות באנרגיה ובמוצרים ירוקים המפחיתים את ההשפעות השליליות על הטבע ומסייעים להפוך את הסביבה שלנו ואת המבנים שלנו לבריאים ובטוחים יותר לבני האדם.

 

כדי שתוכל לדרג את המוצרים, המערכות והפתרונות אותם היא מייצרת ומשווקת, חברת KEREAKOLL יצרה מערכת המודדת עד כמה המוצר הוא "ירוק". למה? כדי להשפיע על ענף הבניה ולעודד אותו לשפר את הביצועים הסביבתיים של המבנים לאורך זמן, לעודד יצרנים לפתח מוצרים ירוקים ולהשתמש בחומרים אשר אינם פוגעים או מזהמים את הסביבה ולהעלות את המודעות לבניה ירוקה וליתרונות הרבים שיש לה (גם לסביבה, גם לענף וגם לבני האדם). 

 

 

הדירוג הירוק של קרקול

 

דירוג ה- ECO של KERAKOLL

 

KERAKOLL יצרה דירוג לבניה ירוקה אשר מודד באופן מדויק את הביצועים הסביבתיים של חומרי הבניין שלה, על סקאלה שנעה בין ECO 0 (המוצר אינו נחשב לירוק וידידותי לסביבה) עד ל- ECO 5 (המוצר נחשב לידידותי לסביבה ובעל השפעה סביבתית נמוכה). מערכת דירוג זו מאפשרת לסווג באופן פשוט למדי את המוצרים על פי השימוש בהם ועל פי השפעתם על הסביבה. כך, בהתבסס על פרמטרים אקולוגיים, מוצרי KEREKOLL מסומנים בדירוג ה-ECO שלהם בכל אריזה ובכל מפרט טכני אשר מוציאה החברה.

 

הדירוג של KERAKOLL נע בין 6 קטגוריות מאקרו הנוגעות לסביבה, אשר כוללות התייחסות לשימוש בחומרים ממוחזרים ובמינרליים טבעיים, הפחתת פליטות CO2 וגזים לאוויר, הפחתת השימוש בחומרים המסכנים את בריאות האדם והסביבה, שימת דגש על איכות האוויר הפנימית במבנה, שיפור היעילות האנרגטית של המערכות המרכיבות את המבנה ואופן הטיפול במוצר בסוף מחזור החיים שלו.

 

גישה ייחודית | קיימות סביבתית

 

כאמור, הדירוג של קרקול (KERAKOLL) מסווג את מוצריה בדירוג ECO אשר מתייחס לשלוש קטגוריות שהינן כלליות ותלויות בסוג ובתהליך הייצור של המוצר, כאשר לכל קטגוריה ישנם 5 מדדים סביבתיים הניתנים למדידה. למשל, בקטגוריית החומרים המינרליים האורגניים, 5 קריטריוני הקיימות הסביבתית הינם תכולת מינרלים טבעית הגבוהה מ-60%, תכולת חומרים ממוחזרים העולה על 30%, פליטת CO2 נמוכה  מ -250 גרם לק"ג, פליטת VOC נמוכה והאפשרות למחזר את המוצר בסוף חייו.

כך, בקטגוריות שונות ובתתי סעיפים נוספים, חברת KERAKOLL שמה לנגד עיניה את החשיבות, החזון והמטרה של בניה ירוקה, קיימות ואחריות סביבתית.